המדריך המלא לניקוי ספות עור

ניקוי ספות מעור

בשונה מניקוי ספות בד, ספות עור קל יותר לנקות, אך חשוב גם לשמור עליהן שכן ספות עור נחשבות יקרות, ולכן במידה וישנם נזקים לספה שאינם לכלוך, הספה עלולה להיהרס לגמרי. בשל כך, בכל הנוגע לניקוי ספות עור, חשוב לדעת כיצד לנקות וזאת כדי לשמור על הספה לאורך שנים רבות.

אז אם יש לכם ספת עור יוקרתית שאתם מעוניינים לשמור עליה נקייה ומרהיבה, חשוב שתקראו את המדריך לניקוי ספות עור:

שימוש בחומרים ייעודיים לניקוי ספות עור – אחת הדרכים לנקות ספות עור היא שימוש בחומרים המתאימים לניקוי ספות עור. כאשר אתם ניגשים לניקוי הספה, עדיף לא להשתמש בחומרי ניקוי רגילים שעלולים להסב נזק לספה: אלא לבחור מוצרים שמתאימים לניקוי עור בהיר או ככה, תוך ניקוי לפי הוראות השימוש של כל חומר וחומר.

סבון ומים – אם ישנו כתם שאתם חייבים לנקות ומיד, אחת הדרכים לנקות כתמים היא באמצעות שימוש במים וסבון. מים וסבון ינקו את כלל הכתמים מלבד כתמי דיו או כתמי שמן שנכנסו לחריצי הספה, שקשה יותר לנקות. לאחר ניקוי הספה במים וסבון המתינו לייבוש מלא, ורק לאחר מכן חזרו להשתמש בספה.

שאיבת אבק בין רווחי הספה. – אחד המקומות שאנשים שוכחים לנקות בספה היא הרווחים. ברווחים מצטבר המון לכלוך, פירורים, חפצים, שערות ועוד, ועל מנת לשמור על אסתטיקה: חשוב מאד לשאוב בין רווחי הספה. בכך תוכלו לשמור על סביבה סטרילית.

ניקוי הספה עם סודה  לשתייה – אם אתם רוצים להבהיר את מראה הספה שלכם ולנסות להחזיר אותה לצבעה המקורי, תוכלו להשתמש באבקת סודה לשתייה. מלאו מים עם שתי כפיות אבקת סודה ושפשפו את הספה תוך שאתם בודקים אם אתם מקבלים מראה בהיר יותר. אם כן, המשיכו עד לקבלת המראה המבוקש.

ניקוי כתמים קשים – אם אתם רוצים לנקות כתמים קשים מהספה כמו כתמי תה, כתמי דיו, שמנים שנדבקו על הספה ועוד, חשוב ליצור קשר עם מנקה מקצועי לניקוי ספות. מנקה כזה ידע כיצד אפשר לנקות את הספה בצורה הטובה ביותר ויעזור לכם לקבל מראה חדש של הספות ומערכות הישיבה שלכם.

ניקוי ספות יסודי מעור – אל תזניחו את הרהיט היקר!

 

ספות מעור כפי שהזכרנו הן לא דבר זול,  בעיקר שהן עשויות עור אמיתי. לכן חשוב לשמור על הספות ומידי פעם לדאוג לנקות את הספות באופן יסודי כך שהן יחזרו למצב הנקי והמרשים ביותר שיש.

נגישות